Vragen rond Energiefactuur en/of problemen

Het lokaal bestuur wil burgers met vragen rond energie en energiefacturen zo goed mogelijk helpen bij het zoeken naar de voor hen meest gepaste leverancier.

burgers met vragen kunnen terecht bij het Woonloket voor een leveranciersvergelijking via de  V-test.

via onderstaande link kan je zelf al eens een simulatie doen aan de hand van uw jaarlijkse verbruiksfactuur. (jaarafrekening)

Energiecontract en leveranciers | VREG

Indien je hiervoor langskomt aan het woonloket breng je best uw verbruiksfactuur mee. (laatste jaarafrekening)

 

Indien je problemen hebt met de huidige energieleverancier kan je contact opnemen met de ombudsdienst van energie

je kan schriftelijk een klacht indienen op volgend adres:

Ombudsdient voor energie

Kon. Albert II - laan 8 bus 6

1000 Brussel

of via mail naar :  klacht@ombudsmanenergie.be

of telefonisch via het nummer : 02/211.10.60

meer info via link : Contact | Ombudsman Energie